Fascination About شرکت وب مهر

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: همه اين اقدامات بعد از انقلاب متوقف شد و ما از صفر شروع کرديم و الان اينگونه با ما برخورد مي کنند و استدلالشان اين است کسي که غني سازي داشته باشد قدرت بمب سازي هم دارد، اين سخن درست است ولي ما چنين قصدي نداريم.

شاید بعضی از آنها به طور نابخردانه‌یی بخواهند این اتفاق بیفتد و بتوانند با مردم برخورد كنند. اما من معتقدم مردم ما هوشیاری كافی دارند و خیلی زود متوجه می‌شوند كه بعضی از شعارها ممكن است برای سركوب مردم بهانه به دست آقایان بدهد. خودشان را از این شعارها كنار می‌كشند.

باسلام، در مهر شرکت شماره ثبت درج شود یا شناسه ملی؟ کدامیک صحیحتر و یا قانونی تر است؟

SSL certificaat Hoge influence Deze Web page bevat geen SSL-certificaat en uw gegevens worden gecodeerd doorway wat kan worden gezien door een

جهت عضویت در خبرنامه و دریافت مطالب ويژه ایمیل خود را وارد کنید. دریـافـت لیـنـک دانـلـود اگر قبلاً عضو خبرنامه شده‌اید، بر روی اینجا کلیک کنید

نامه سرگشاده احمدتوكلي به مير حسين موسوي و سيد محمد خاتمي

در این راستا برخی رسانه های حامی دولت (رجا نیوز، ایران و...) ماجرای بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا(س) را به ماجرای دفن دست جمعی عده ای در بهشت زهرا پیوند می زنند و عنوان می کنند که این اقدام شهردار تهران به برخی شایعات دامن می زند و آبروی نظام را می برد.

صحنه‌آرایی مضحک و پلیدی که نام آن را جلسه محاکمه «عبدالله مومنی» رییس شورای مرکزی و سخنگوی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) گذارده‌اند با توجه به چهل روز بی خبری مطلق که همگان به ویژه خانواده وی را در هراس و بیم نسبت به جان او قرارداده بود البته از آن جهت که نوید بخش سلامت جسمی اوست موجب خشنودی ست اما تنها کارکرد آن نزد افکار عمومی افزودن برگ دیگری بر کارنامه جنایات سه ماه اخیر است که با شکنجه، خونریزی و تجاوز علیه ملت ایران توام شده و اکنون سیاهی آن را بیش از پیش کرده است.

از سوی دیگر، رزمندگان سلحشور عرصه های شجاعت و خانواده های شهدای گرانقدری چون شهیدان باکری، همت و جهان آرا و .

از سوی دیگر شایعات هولناک و به شدت نگران کننده‌ای که در مورد سلامتی عبدالله مومنی منتشر شده، همسر او را وحشت زده و خواب را از دیدگان فرزندان بیگناه‌اش ربوده است، وضعیتی که دستکم با شنیدن صدای پدر برای چند لحظه می‌تواند تا حدی از شدت آن کاسته شود؛ خواسته‌ای کوچک که بیش از یک‌ماه است از آنان دریغ شده است.

اگر قبلاً با رهبران اصلاحات برخورد می‌كردند حالا باید با مردم عادی برخورد كنند. حالا هیچ بهانه‌یی ندارند چرا كه این خود مردم بودند به خیابان‌ها آمدند و سازماندهی كردند چرا كه دیگر نه مشاركت بود، نه آقای خاتمی، نه موسوی و نه اصلاح‌طلبان. هیچ‌كس نبود و خود آنها هم این را می‌دانند.

.. همه دارد از دست میرود... داشته و نداشته های ما دارد از بین میرود ...

من شخصاً دعا می کنم چنین اتفاقی رخ ندهد. من واقعاً به دلیل دغدغه ای که برای آینده مملکت و نظام جمهوری اسلامی دارم، امیدوارم که این گونه نشود. اما اگر چنین شود، نظام جمهوری اسلامی در حقیقت نیرو و ابزاری را از دست داده است که این ابزار در شرایط بحران خیلی می توانست به سود و به نفع نظام کارکرد داشته باشد.

در این هنگام نبوی از مجید مجیدی دعوت كرد كه پشت تربیون قرار بگیرد . او كه تقریبا بعد از شروع برنامه به جمع پیوسته بود ابتدا اعلام كرد تبركا اینجا آمده و در عرصه دفاع مقدس فعالیتی نداشته است وسپس درحالی كه لحن آرام اما غمگینی داشت مطالبی را بدین مضمون گفت :

Report this wiki page